خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین خبر داد؛

تسریع در ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۹۳۸

استاندار قزوین گفت: ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی قزوین باید با انجام مراحل قانونی باقی مانده و برگزاری مزایده واگذاری زمین به بخش خصوصی متقاضی هرچه سریع‌تر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی پور روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات ساخت بیمارستان هزار تختخوابی قزوین که با محوریت گردشگری درمانی دنبال می شود، گفت: باید هر چه زودتر اراضی در نظرگرفته شده برای اجرای این طرح که مربوط به دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) است از طریق برگزاری مزایده به بخش خصوص متقاضی واگذار شود.

وی با بیان اینکه قزوین از ظرفیت بالایی برای گردشگری درمانی برخوردار است، افزود: ساخت این بیمارستان می‌تواند موجب استفاده از این ظرفیت ها و بالفعل کردن آنها شود و به گردشگری و بخش درمان استان تحول زیادی ببخشد.

استاندار قزوین با اشاره به ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی دولتی در قزوین،تصریح کرد: احداث بیمارستان هزار تختخوابی از سوی بخش خصوصی می‌تواند نیازمندی های استان به تخت های بیمارستانی را مرتفع کند و ظرفیت ها و امکانات درمانی قزوین را توسعه ببخشد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: احداث این طرح بزرگ گردشگری درمانی باید با جدیت دستگاه های کتولی نباید بیش از این معطل باقی بماند.

قرار شده ۸۵ هکتار برای احداث این طرح گردشگری درمانی به بانک پاسارگاد که متقاضی احرای این طرح است اختصاص یافت.

در این نشست که علاوه بر استاندار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان و رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد راه‌های تسریع در واگذاری زمین مربوطه برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز