خبرگزاری کار ایران

مدیر امور بیمارستان‌های استان البرز مطرح کرد:

افزایش میزان قدرت بیماری زایی ویروس کرونا / تعداد زیادی از کادر درمان خسته و مبتلا به کووید ۱۹ شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۲۸

مدیر امور بیمارستان‌های استان البرز با بیان اینکه بسیاری از کادر درمان خسته و مبتلا به کرونا شدند، گفت: با افزایش میزان بیماری زایی ویروس، تعداد بیماران بیشتر شده و نیاز به آی سی یو و مراقبت های ویژه افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از البرز ، کوروش سلیمی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان های استان گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون کل کشور در حال مقابله با کرونا است و تاکنون چندین پیک این بیماری را پشت سر گذاشتیم.

وی با عنوان اینکه اوایل شیوع بیماری، کادر بهداشت و درمان تازه نفس بودند ولی در حال حاضر واقعا خسته هستند، افزود : پیک اول کرونا به خوبی مدیریت شد اما در پیک‌های بعدی با مشکلات بیشتری مواجه شدیم؛ بسیاری از کادر درمان مبتلا شدند که مجبور هستند چند هفته از چرخه کار دور بمانند.

مدیر امور بیمارستان‌های استان البرز با اشاره به اینکه جایگزین کردن نیرو یکی از چالش‌های جدی است، گفت: متاسفانه بسیاری از همکاران ما خانواده شان مبتلا به بیماری شده اند و ذهن آنان درگیر مراقبت از خانواده نیز خواهد بود. 

سلیمی خاطر نشان کرد: میزان قدرت بیماری زایی ویروس بیشتر شده و تعداد بیماران افزایش پیدا کرده و بیماران با حال بدتری مراجعه می کنند و نیاز به آی سی یو و مراقبت های ویژه بسیار زیاد شده است. 

وی تصریح کرد: هر روز تعداد بیماران بیشتر می شود و کادر درمان به شدت خسته هستند لذا از مردم خواهشمندم سه اصل مهم پیشگیری از بیماری که استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست وشوی مکرر دست ها است را رعایت کنند و در صورت بروز اولین علائم به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و اجازه ندهند با گذشت زمان علائم شان شدید تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز