خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

باید از واردات نفت به استان جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۵۱

استاندار اصفهان گفت: باید از واردات نفت با توجه به تولیداتی که وجود دارد به استان جلوگیری شود و به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد داده می‌شود تا از خام فروشی جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، عباس رضایی با اشاره به فعالیت صنایع نساجی در استان اصفهان، اظهار کرد: هماهنگی و همدلی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش صنعت به چشم می‌خورد که این راهبرد تاکنون باعث بهبودی این حوزه اقتصادی در استان شده است. صنعت وضعیت مناسبی در اصفهان دارد و در زمان حاضر حدود ۶۰ درصد صنایع کشور در استان مستقر است.

وی با اشاره به برگزاری آخرین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی استان، خاطر نشان کرد: از جمله مسائل مورد تأکید در این جلسه فراوری بیشتر تولیدات صنعت نساجی، شهرک و تولید پوشاک است که باعث رونق این صنعت می‌شود.

به گفته استاندار اصفهان، قرار شد نماینده‌ای از انجمن صنایع نساجی استان در شورای ملی صنایع نساجی حضور داشته باشد.

رضایی اظهار کرد: درباره تولید پوشاک در استان به عنوان بحث جدی که باعث اشتغال‌زایی و فراوری پارچه و ارزآوری مناسب می‌شود، تصمیماتی هم اتخاذ شد.

وی همچنین گفت: در این جلسه درباره مواد اولیه مورد نیاز برخی از کارخانه‌های استان به ویژه واحد تولید وازلین نیز مطرح شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مواد اولیه کارخانه‌های تولید وازلین از شرکت‌های نفتی مانند ایرانول تأمین می‌شود که با توجه به ارزآوری خوب این مواد توافق شد تا مواد مورد نیاز کارخانه‌های مستقر در استان تأمین و سهمیه بیشتری به آن‌ها داده شود.

رضایی ادامه داد: با واحدهای پالایشگاه اصفهان صحبت خواهیم کرد تا چرخه تولید را با توجه به ارزآوری خوب وازلین اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: مسئله مورد تأکید اعضا این بود که از واردات نفت با توجه به تولیداتی که وجود دارد به استان جلوگیری شود و به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد داده می‌شود تا از خام فروشی جلوگیری شود.

رضایی افزود: مباحث مالیاتی و تأمین اجتماعی درمانگاه‌های غیردولتی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز