خبرگزاری کار ایران

مالباختگان ؛ تبهکاران را شناسایی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۴۷۲

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با انتشارتصاویر 3 نفر از اعضای باند سارقان سابقه دار از شهروندان درخواست کرد: چنانچه افرادی توسط این 3 تبهکار مورد سرقت قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از البرز سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: درپی دریافت چندین فقره شکایت مردمی به پلیس آگاهی، مبنی بر سرقت درمناطق مختلف استان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان، در نهایت متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم دستگیر شدند.

رئبس پلیس آگاهی البرز بیان داشت: متهمان در اعترافات خود اذعان داشتند که درساعات شب اقدام به سوارکردن مسافر کرده و سپس در مکان های خلوت با تهدید و آزار و اذیت، اموال آن ها را به سرقت می بردند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت خودرو و بیش از ده ها فقره سرقت به عنف و آزارو اذیت شهروندان اعتراف کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: با حکم دادستان البرز، تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه افرادی به این شیوه مورد سرقت قرار گرفتند به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی- ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز