خبرگزاری کار ایران

تشیع پیکر شهیده مدافع سلامت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۴۱۳

مراسم تشییع پیکر شهیده مدافع سلامت "مریم شرف خواه" با حضور مسئولان استان و دانشگاه علوم پزشکی قزوین تشییع و تدفین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روز شنبه پیکر مریم شرف خواه از پرستاران شاغل در مرکز آموزشی و درمانی کوثر و مهرگان قزوین که به علت بیماری کرونا روز گذشته دار فانی را وداع گفته بود، برگزار شد.

مرحومه شرف خواه به مدت 21 سال در این مرکز آموزش و درمانی مشغول به کار بوده و از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در کشور در خط مقدم مبارزه با این بیماری بوده است.

وی نزدیک به یک هفته به این بیماری ابتلا پیدا کرده و روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز به مناسبت در گذشت شهیده مدافع حرم خانم "مریم شرف خواه" پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد: درگذشت پرستار ارجمند و مدافع سلامت مردم، سرکار خانم مریم شرف‌خواه را به خانواده محترم و جامعه بهداشت و درمان استان تسلیت عرض می‌کنم. از خدای متعال برای ایشان رحمت و رضوان و برای بازماندگان صبر و اجر و برای کادر درمان استان صحت و سلامت مسئلت می‌کنم.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین نیز با صدور پیام تسلیتی گفت: خبر اندوهبار درگذشت پرستار مهربان و ایثارگر مرکز آموزشی-درمانی کوثر مرحومه مریم شرف خواه موجب تألم و اندوه فراوان اینجانب گردید.

وی افزود: بی گمان رسم روزگار است که بارها و بارها همه را به چنین آزمون های سختی می آزماید، باشد که روح بلند این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان بیاساید و صبر و شکیبایی نصیب بازماندگان داغدارش نماید.

اینجانب ضمن تسلیت به جامعه پرستاری بویژه پرستاران خدوم استان قزوین، از خداوند متعال برای روح آن مرحومه طلب آرامش و آمرزش و برای خانواده آن فقیده سعیده صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز