خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه کاشان خبر داد:

کاشان با پرداخت651 فقره تسهیلات کرونایی در صدر شهرهای استان قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۳۸۱

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان گفت: بر اساس آخرین آمار در شهرستان ویژه کاشان ۱۲۶۲ نفر برای دریافت وام ثبت نام کرده اند و تاکنون ۶۵۱ فقره تسهیلات حمایتی کرونا پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسعود خاندایی به رتبه اول کاشان در سطح استان در تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا اشاره و بیان کرد: برای حفظ اشتغال در کسب و کارها و حوزه حمل و نقل که از شرایط شیوع ویروس کرونا، دچار آسیب و خسارت شده اند اعتباراتی پیش بینی شده است که تاکنون با برگزاری 8  جلسه کارگروه بانک‌ها و موسسات مالی شهرستان، روند رسیدگی به درخواست ها و اعطای این تسهیلات با قوت در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارها و حوزه های حمل و نقل آسیب دیده از بیماری کرونا تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است.

خاندایی تسریع در مراجعه و ثبت نام متقاضیان دریافت خواستار شد و افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان مهر فرصت دارند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir  برای ثبت نام و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس بخشنامه مورد اشاره فرصت دریافت وام‌های ودیعه مسکن برای مستاجران نیز تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شده است.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان مبلغ پرداختی 244260000000 ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز