خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت تاکید کرد؛

ضرورت همگرایی و هماهنگی بین دستگاهی در مدیریت بحران/ تعیین شهرستان‌های معین در برنامه کلان مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۳۵۸

سرپرست شهرداری رشت در جلسه ستاد بحران شهرستان رشت به ضرورت همگرایی و هماهنگی بین دستگاهی در مدیریت بحران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست شهرداری رشت در جلسه ستاد بحران شهرستان رشت اظهار کرد: نزولات جوی نعمت الهی هستند که به دلایل مختلف از جمله عدم تاب آوری شهرها تبدیل به بحران می شوند.

وی تصریح کرد: عمده ترین نقاط ضعف در مدیریت بحران عدم هماهنگی و هم گرایی بین دستگاهی است و باید تفکر جزیره ای را کنار بگذاریم.

سرپرست شهرداری رشت اضافه کرد: کمبود امکانات، فرسودگی ماشین آلات و محدودیت منابع مالی از مواردی است که هنگام نزولات جوی باعث بروز مشکلات می شود.

وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته سازمان خدمات موتوری مسئولیت نگهداری و تامین ماشین آلات شهرداری را برعهده داشت، مطرح کرد: انحلال سازمان خدمات موتوری مشکلات شهرداری را مضاعف کرد.

 عطایی در ادامه پیشنهاد داد: استفاده از ظرفیت ماده ۱۵ قانون مدیریت بحران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی کمک خوبی خواهد بود.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه شهرداری رشت برای اداره خوب شهر در شرایط بحران به ۱۲۰ دستگاه آماده به کار نیاز دارد بیان کرد: در حال آماده سازی ۴۰ دستگاه هستیم و بیش از ۷۰ دستگاه نیز می بایست اجاره و یا از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

 عطایی اذعان داشت: محدودیت منابع مالی در شرایط بحران مشکلات را مضاعف می کند و باید پیش از شرایط بحران منابع مالی لازم پیش بینی شود.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم در برنامه کلان مدیریت شهری شهرستان های معین مشخص شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز