خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

نظارت بر فعالیت صنوف و برخورد با تخلفات تشدید می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۱۷۶

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گفت: به دنبال اعلام وضعیت قرمز کرونایی شهرستان و صدور محدودیت ها از ۱۹ مهرماه به مدت یک هفته برای فعالیت برخی صنوف ومشاغل با واحدهای صنفی متخلف در شرایط حساس کرونا برخورد صورت می گیرد.

بهروز شهابی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تمامی واحدهای صنفی، دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده ستاد مقابله با کرونا استان همچون گذشته هستند که در این رابطه نیز در سطح شهرستان گشت‌های مشترک ستاد کرونا طبق وظیفه ذاتی و ابلاغی از واحدهای صنفی به صورت روزانه بازدید و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: آحاد شهروندان در تمامی زمینه‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی که به سلامت جامعه و صیانت از تلاش کادر درمان کمک کرده است، همکاری مطلوب و شایسته ای داشته‌اند که در چند هفته اخیر به دلیل کم توجهی به رعایت دستورالعمل‌ها وتجمع در مراسمات تشیع و تدفین در آرامستان‌ها، منجر به ابتلای تعداد کثیری از شهروندان به کرونا شده است که با توجه به امکانات محدود کادر درمان خواستار همکاری شهروندان محترم هستیم.

شهابی ادامه داد: برای جلوگیری از تجمعات خصوصا در آرامستان‌ها که دغدغه مردم و ستاد کرونا شهرستان به شمار می رفت، با همکاری دستگاه قضایی شهرستان دستورالعملی تدوین شده است که تمامی چاپخانه‌ها و کانال های مجازی را مکلف به عدم درج تاریخ و ساعت مراسمات در اعلامیه‌ها کرده است و چنانچه فردی خلاف آن اقدام کند، دستگاه قضایی با آن برخورد خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا گناوه خاطرنشان کرد: طی یک هفته اخیر ۷۲ مورد بازرسی در قالب تیم گشت مشترک انجام گرفته  که علاوه بر آن از طرف بازرسان شبکه بهداشت ۱۴۷ مورد بازرسی صورت پذیرفته و در این رابطه نیز ۱۴مورد از بانک ها وادارات بازرسی به عمل آمده است، لذا از شهروندان استدعا داریم که پروتکل های بهداشتی را در تمامی اماکن سرلوحه کار خود قرار دهند.

 در ادامه بازرسی ها ۲۹ مورد سرکشی از مدارس نیز به لحاظ اجرای پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است و چنانچه شهروندان خواستار اعلام تخلفات کرونایی یک واحد صنفی، دستگاه اجرایی و اماکن عمومی هستند با سامانه وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز