خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان خبر داد:

آزادسازی بیش از ۳۳۵ هکتار از اراضی ملی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۰۷۸

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۷/۳۳۵ هکتار از اراضی ملی استان قلع و قمع و رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، رضا مهدیون با اشاره به آمار 6 ماه نخست امسال گفت: طی این بازه زمانی 241 فقره پرونده برای مساحت بیش از یک هزار و 231 هکتار از اراضی ملی استان تشکیل شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با بیان اینکه در این مدت شش ماه، 46 مورد پیشگیری از تصرف صورت گرفته افزود: 7/335 هکتار از منابع طبیعی استان در قالب 51 فقره نیز از چنگال متصرفین آزاد سازی شده است.

به گفته وی در این مدت 461 مورد اخراج دام غیر مجاز از مراتع استان ثبت شده است؛ همچنین در 6 ماه نخست سال جاری 19 فقره چوب های قاچاق کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول با بیان این که شهرستان طارم بیشترین آمار قاچاق چوب را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: تنوع درختان در این شهرستان سبب شده است که چشم طمع قاچاقچیان چوب همواره به دنبال جنگل‌های طارم باشد.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان همواره به منظور کاهش آمار قاچاق چوب اقدامات لازم را بعمل می آورد و با تخریب کنندگان منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب در استان برخورد شدید و قانونی می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از مهار آتش سوزی در بیش از 747 هکتار از اراضی ملی استان خبر داد و افزود: تعداد آتش سوزی در اراضی ملی طی 6 ماه نخست امسال 76 مورد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز