خبرگزاری کار ایران

رشد ۶.۵ درصدی مصرف انرژی برق در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۰۵۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از رشد 6.5 درصدی مصرف انرژی برق در طول 6 ماهه نخست سال 99 در استان خبر داد.

حسین قدیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص مصرف انرژی برق در 6 ماهه اول سال عنوان کرد: مصرف انرژی برق مشترکان شرکت توزیع برق استان اردبیل در ۶ ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: بیشترین درصد رشد مصرف انرژی در تعرفه های، بخش کشاورزی ۱۵ درصد و در بخش صنعت و تولید ۸.۵ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: این درصد رشد برق استان نوید بخش افزایش مصرف انرژی برق در بخش های مولد و تولیدی استان می باشد.

قدیمی همچنین از تهیه سرود برق امید توسط شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل خبر داد و گفت:  این سرود به زبان فارسی و قسمتی ترکی تهیه شده و هدف از ساخت آن آشنایی عموم مردم  با طرح برق امید است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در پایان گفت: در این نماهنگ،  انرژی های تجدید پذیر،  جلوه های تاریخی و فرهنگی و طبیعی استان اردبیل  و سعی و تلاش همکاران بالای تیر و  در شبکه ۲۰کیلو ولت به تصویر کشیده شده و گروه سرود نیز همکاران شرکت توزیع برق استان اردبیل است.

 این کلیپ در صفحه اینستاگرام شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به آدرس apedirra@ قابل مشاهده است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز