خبرگزاری کار ایران

پیکر محمدرضا شجریان صبح شنبه به خاک سپرده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۹۹۷

مراسم خاکسپاری پیکر مرحوم محمدرضا شجریان ساعت هشت صبح شنبه ۱۹ مهر در آرامگاه فردوسی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این خصوص گفت: ساعت دقیق برگزاری مراسم پس از حضور خانواده مرحوم استاد شجریان در مشهد و نشست با مسئولان برگزاری این مراسم تعیین شد.

جعفر مروارید افزود : مراسم تدفین با حضور ۱۵۰ نفر متشکل از خانواده استاد شجریان، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان استانی، پیشکسوتان عرصه موسیقی، هنرمندان و علاقه مندان به استاد در محل آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: صندلی‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در محل برگزاری مراسم تعبیه شده و همه تدابیر لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است و حتی ماسک رایگان نیز بین مدعوین توزیع می‌شود.

"توس" که آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و شاعر نامی کشور "مهدی اخوان ثالث" در میان آن قرار دارد و همچنین قرار است پیکر مرحوم محمدرضا شجریان خسروی آواز ایران در خاک آن آرام گیرد در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال مشهد واقع شده است.

محمدرضا شجریان استاد آواز کشور، پس از حدود چهار سال تحمل بیماری سرطان، روز پنجشنبه در بیمارستان جم تهران و در سن 80 سالگی، چشم از جهان فروبست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز