خبرگزاری کار ایران

با تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا؛

مدارس اردبیل به مدت دو هفته تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۹۴۴

بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا، مدارس استان اردبیل از فردا به مدت دو هفته تعطیل است.

به گزارش ایلنا، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا و با لحاظ شرایط حاکم بر استان ارائه خدمات آموزشی و تربیتی در مدارس استان در دو هفته آینده به صورت غیر حضوری از طریق سبکه شاد و برنامه های تلویزیونی خواهد بود.

ناصری افزود: در این مدت مدارس دایر و فعال هستند و عوامل مدیریتی، اجرایی و خدماتی برای نظارت و مدیریت بر روند ارائه خدمات آموزشی و تربیتی در مدارس حضور خواهند داشت اما حضور معلمان در مدارس در طی این دوهفته الزامی نیست و می توانند از طریق مدرسه و یا خارج از مدرسه کلاس های خود را در شبکه شاد برگزار کنند.

وی گفت: در مناطق روستایی و عشایری در شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید یا زرد هستند به علت مشکلات ناشی از ضعف یا نبود اینترنت و یا نبود ابزارهای هوشمند برای استفاده از شبکه شاد، حضور دانش آموزان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس بلامانع است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز ویا نارنجی هستند حضور دانش آموزان در مدارس  روستایی و عشایری در حد رفع اشکال بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز