خبرگزاری کار ایران

به دلیل اختلافات مالی رخ داد؛

آتش‌زدن خانه شاکی توسط زن و مرد جوان/ دوربین‌های مدار بسته واقعیت را فاش کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۹۳۸

با تلاش ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت زن و مرد جوانی که با انگیزه اختلافات مالی اقدام به اتش زدن در خانه طرف مقابل کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، ماموران پایگاه پنجم پلیس گزارشی در مورد آتش گرفتن در خانه‌ای در حوالی شهرک اکباتان که باعث رعب وحشت اهالی محل شده بود، دریافت کردند.

ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و با بررسی اظهارات شاهدان ماجرا، پایش دوربین‌های مداربسته را نیز در دستور کار دادند.

در پایش دوربین‌های مداربسته مشخص شد مرد و زن جوانی در حوالی نیمه شب با ریختن مواد اشتعال زا اقدام به اتش زدن در خانه شاکی کرده و از محل گریخته اند، که با توجه به اظهارات شاکی، وی با این دونفر اختلافات مالی داشته و قبلا از سوی آنها تهدید به انجام چنین عملی شده بود.

پس از شناسایی متهمان تیمی مجرب از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهمان در حوالی شهر ملارد اعزام شدند و هر دو نفر را دستگیر کردند.

در بازرسی از خودروی متهمان مقداری مواد اشتعال زا و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

متهمان پس از مواجهه با مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کردند و به همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز