خبرگزاری کار ایران

بحرینی خبرداد:

مشهد همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد / مردم از سفر به مشهد خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۷۹۴

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: مشهد از نظر میزان ابتلا به کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین بحرینی گفت: این استان هم‌اینک در شرایط بسیار حساسی از نظر شیوع ویروس کرونا و هم زمانی آن با بیماری فصلی آنفلوآنزا قرار گرفته است.

وی افزود: تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا و مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری در مشهد و دیگر مناطق این استان دوباره روند صعودی پیدا کرده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به تنگنا‌های موجود هرگونه تجمع و پیاده‌روی گروهی مذهبی در ایام پایانی ماه صفر به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا ممنوع است.

بحرینی بیان کرد: برخی شهروندان استفاده از ماسک و رعایت دستورات بهداشتی پیشگیرانه را کنار گذاشته‌اند که وضعیتی خطرناک برای انتقال ویروس کرونا آن هم در آستانه فصل سرد سال است.

وی تصریح کرد: مردم و به ویژه هیات‌های عزاداری همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) خواست عزاداری‌ها و سوگواری‌های ایام محرم و صفر امسال را در شهر‌های خود برگزار کنند و از سفر به مشهد و خراسان رضوی بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز