خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از اولین خانه فرهنگ شهروندی ویژه کودکان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۴۲۷

اولین خانه فرهنگ شهروندی ویژه کودکان به مناسبت‌ فرارسیدن روز جهانی و هفته ملی کودک روز چهارشنبه با حضور شهردار قزوین و جمعی از مدیران استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت:  این خانه فرهنگ با هدف اجرای برنامه‌ها و آموزش‌های شهروندی برای کودکان و نوجوانان در قالب اجرای تئاتر شهروندی، تولید فیلم و کلیپ در این حوزه، تولید محتوا و آموزش‌های شهروندی در بستر مدارس با مشارکت این سازمان و بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

محمد درافشانی با بیان اینکه یکی از اهداف و اولویت‌های جدی ما برنامه‌ریزی و توسعه مراکز ارائه کننده آموزش شهروندی به کودکان است، افزود: ارائه آموزش‌های شهروندی و ارتقای سطح دانش علمی کودکان و نوجوانان از جمله اهداف راه اندازی خانه فرهنگ شهروندی است.

درافشانی ادامه داد: تاکنون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در حد مقدورات خود از بخش خصوصی جهت راه اندازی این خانه فرهنگ حمایت دریافت کرده و در آینده نیز تلاش خواهیم کرد حمایت‌های بیشتری را از این مجموعه داشته باشیم تا شاهد رشد خلاقیت و تقویت مهارت‌های کودکان شهرمان باشیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر، خانه فرهنگ شهروندی به دلیل شیوع ویروس کرونا با آموزش و پرورش جهت تولید محتوا برای کودکان همکاری دارد و در صورت رفع خطر کرونا استفاده از آن برای عموم مردم مجاز خواهد بود.

این خانه فرهنگ شهروندی با ۲۵۰ متر مربع مساحت با مشارکت بخش خصوصی در محله عارف قزوین راه اندازی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز