خبرگزاری کار ایران

تملک ۱۵۹ پلاک در توسعه امامزاده حسین (ع) قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۴۲۴

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: ۱۵۹ پلاک در توسعه امامزاده حسین (ع) قزوین تملک شده است و ۷۱ پلاک باقی مانده و ۹ مورد فاقد سند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، آرش رشوند آوه در ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) که در صحن امامزاده برگزار شد، افزود: در این طرح، تعداد ۲۳۰ پلاک مسکونی و ۱۱ پلاک تجاری برای تملک مصوب شده است که قرار بود یک برنامه زمان بندی برای تمک آنها ارائه شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار شد در صورت تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومان تنخواه بتوانیم پلاک‌های باقی مانده را حداکثر در بازه زمانی ۱۵ ماهه تملک کنیم.

رشوند آوه با اشاره به اولویت بندی پلاک‌ها برای تملک، گفت: در محدوده صحن ۱۵ پلاک مسکونی و ۱۸ پلاک تجاری کوچک وجود دارد که برای تملک آنها به حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.

این مسئول گفت:در محدوده پارکینگ ۱۰ پلاک با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، در محدوده حدفاصل پارکینگ و صحن ۲۸ پلاک مسکونی و چند پلاک تجاری با ۲۴ میلیارد و در محدوده دارالشفا ۱۹ پلاک با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برآوردی وجود دارند.

وی با اشاره به برنامه زمانبندی تهیه شده، اضافه کرد: در مجموع برای تملک این واحدها ۲۲۲ روز حدود هفت و نیم ماه پیش بینی کرده ایم که چون نقشه‌ها قطعی نشده، زمان ارایه شده تقریبی است.

طرح توسعه و ساماندهی امامزاده حسین(ع) بیش از دو دهه سابقه دارد که با اجرای طرحی به وسعت ۱۸ هکتار آغاز شده اما به دلیل تامین نشدن اعتبار طی این سال‌ها پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز