خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوشهر:

وظیفه‌ام خدمتگزاری است؛ نمی‌گذارم شهرستان متضرر شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۳۹۳

فرماندار شهرستان بوشهر در چهارمین جلسه بررسی و پیگیری مشکلات شهرهای چغادک وعالیشهر وخارگ گفت: باید تلاش کنیم مسائل و مشکلات را در سطح شهرستان حل کنیم و مصوبات انجام گرفته پیگیری و در روند آن تسریع شود. به گزارش ایلنا از بوشهر؛ به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرهای چغادک وعالیشهر وخارگ چهارمین جلسه شهرستان بوشهر اختصاصی شهرهای چغادک وعالیشهر وخارگ به ریاست عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر و با حضور دکتر عبدالکریم جمیری نماینده مردم شریف بوشهر،گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استان بوشهر و مسئولین و روسای ادارات و دستگاه های شهرستان بوشهر و روسای شوراها شهرداران شهرهای چغادک وعالیشهر وخارگ در فرمانداری بوشهر برگزار شد. بنابر این گزارش؛ در ابتدای این جلسه هر کدام از اعضای جلسه به بیان توضیحات مرتبط با اداره خود و گزارشی از عملکردهای صورت گرفته پرداختند و در ادامه این جلسه عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر  ضمن تقدیر از اقدامات خوب صورت گرفته گفت: باید همت شود مصوبات پیگیری وحل شود واین نشست ها حاصل حل موضوعات و خروجی مثبت خواهد شد. عباس جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع مشکلات مردم باید بانگاه ویژه در اولویت قرار گیرد و مسئولین شهرستان باید باجدیت به دنبال حل مصوبات مطرح شده باشند و حل شود. فرماندار بوشهر افزود : وظیفه داریم خدمتگزار مردم باشیم و موضوع و دغدغه اصلی ما کار و تلاش وحل مصوبات مطرح شده درخصوص شهرها است. جمشیدی با اشاره به مصوبات جلسه قبلی در شهر های چغادک وعالیشهر وخارگ اظهار داشت : مصوباتی در این شهر داشته ایم که پیگیری شده است اما بعضی موارد کار زیادتری می طلبد و همانطور که برخی مصوبات به خوبی پیگیری وحل شده، انتظار می رود آنچه درسطح شهرستان واستان میباشد ماهم حمایت می کنیم که حل شود و مسائل ومشکلاتی که باتوجه به اعتبارات خاص درسطح ملی رفع خواهد شد به همت و نگاه مثبت وحمایت نماینده محترم بوشهر،گناوه ودیلم پیگیری و انجام خواهد گرفت عنوان مثال در زمینه آب و فاضلاب و حوزه خدماتی وموارد مطرح شده دیگردرشهرهای شهرستان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته اما آنطور نیست که ملموس و نمایان نباشد و باید زمان بیشتری صرف آن کرد و اکثر کارها و مصوبات ما به جاهای خوبی رسیده است، شاید تکمیل نشده باشد اما باید به سرانجام برسد و این تعهدی است که بر دوش ماست، ونهضت خوبی به راه افتاده است و اینطور وانمود نشود که جلسات ما اثر بخش نیست، قطعا در جلسات موارد مطرح شده اجرایی شده و یا در دست اجراست.  فرماندار شهرستان بوشهر با ذکر این نکته که ما ثابت کردیم که هدف ما تنها انجام کار است؛ اظهار داشت: در رابطه با انجام کار مردم کوتاهی نکرده ایم و سر موضوعی یا موضوعاتی که شاید پیش پا افتاده باشند و براحتی قابل حل باشد، کار را زمین نخواهیم گذاشت و نمیگذاریم شهرستان متضرر شود. عباس جمشیدی به ذکر برخی از اقدامات در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با برگزاری جلسات فوری و بدون فوت وقت موضوع مصوبات با اهمیت بالا پیگیری شده وموارد مطرح شده به بررسی وحل آن انجامیده است. جمشیدی افزود: نهضت ایجاد شده برای کار و تلاش در شهرستان باعث تسریع در روند حل مصوبات شودو این همدلی وهمراهی مدیران برای انجام مصوبات قابل تقدیر است و مردم نیازمند توجه و همدلی مسئولین برای حل مشکلات هستند و نمی خواهند مسئولین در این امر خطیر کوتاهی کنند وامیداست پیگیری وحل مصوبات باجدیت حل شود.

به گزارش ایلنا، به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرهای چغادک وعالیشهر وخارگ چهارمین جلسه  شهرستان بوشهر اختصاصی این شهرها به ریاست عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر و با حضور  عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استان بوشهر و مسئولان و روسای ادارات و دستگاه های شهرستان بوشهر و روسای شوراها شهرداران شهرهای چغادک وعالیشهر و خارگ  در فرمانداری بوشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه هر کدام از اعضای جلسه  به بیان توضیحات مرتبط با اداره خود و گزارشی از عملکردهای انجام شده پرداختند و در ادامه این جلسه عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر ضمن تقدیر از اقدامات خوب انجام شده  گفت: باید همت شود مصوبات پیگیری وحل شود و این نشست ها حاصل حل موضوعات و خروجی مثبت خواهد شد.

عباس جمشیدی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع مشکلات مردم باید بانگاه ویژه در اولویت قرار گیرد و مسئولان شهرستان باید باجدیت به دنبال حل مصوبات مطرح شده باشند و حل شود.

فرماندار بوشهر افزود: وظیفه داریم خدمتگزار مردم باشیم و موضوع و دغدغه اصلی ما کار و تلاش وحل مصوبات مطرح شده درخصوص شهرها است.

جمشیدی  با اشاره به مصوبات جلسه قبلی در شهر های چغادک وعالیشهر وخارگ اظهار داشت: مصوباتی در این شهر داشته ایم که پیگیری شده است اما بعضی موارد کار زیادتری می طلبد و همانطور که برخی مصوبات به خوبی پیگیری وحل شده، انتظار می رود آنچه درسطح شهرستان واستان است ماهم حمایت می کنیم که حل شود و مسائل ومشکلاتی که با توجه به اعتبارات خاص در سطح ملی رفع خواهد شد به همت و نگاه مثبت وحمایت نماینده بوشهر، گناوه و دیلم پیگیری و انجام خواهد گرفت. عنوان مثال در زمینه آب و فاضلاب و  حوزه خدماتی وموارد مطرح شده دیگر در شهرهای شهرستان بوشهر اقدامات خوبی انجام شده اما آن‌طور نیست که ملموس و نمایان نباشد و باید زمان بیشتری صرف آن کرد و بیشتر کارها و مصوبات ما به جاهای خوبی رسیده است، شاید تکمیل نشده باشد اما باید به سرانجام برسد و این تعهدی است که بر دوش ماست، ونهضت خوبی به راه افتاده است و این‌طور وانمود نشود که جلسات ما اثر بخش نیست، قطعا در جلسات  موارد مطرح شده اجرایی شده و یا در دست اجرا است.

 فرماندار شهرستان بوشهر با ذکر این نکته که ما ثابت کردیم که هدف ما تنها انجام کار است؛ اظهار داشت: در رابطه با انجام کار مردم کوتاهی نکرده ایم و سر موضوعی یا موضوعاتی که شاید پیش پا افتاده باشند و براحتی قابل حل باشد، کار را زمین نخواهیم گذاشت و نمی گذاریم شهرستان متضرر شود. 

جمشیدی  به ذکر برخی از اقدامات در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با برگزاری جلسات فوری و بدون فوت وقت موضوع مصوبات با اهمیت بالا پیگیری شده وموارد مطرح شده به بررسی وحل آن انجامیده است.

جمشیدی  افزود: نهضت ایجاد شده برای کار و تلاش در شهرستان باعث تسریع در روند حل مصوبات شود و  این همدلی و همراهی مدیران  برای انجام مصوبات قابل تقدیر است و مردم نیازمند توجه و همدلی مسئولان برای حل مشکلات هستند و نمی خواهند مسئولیان در این امر خطیر کوتاهی کنند و امیداست پیگیری وحل مصوبات باجدیت حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز