خبرگزاری کار ایران

قرارگاه امام رضا(ع) آماده کمک به حادثه‌دیدگان بازارچه دیلم

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۳۸۸

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر از آمادگی این قرارگاه برای کمک به حادثه‌دیدگان بازار دیلم خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا صداقت در نشست با امام جمعه دیلم اظهار داشت: هفته گذشته شاهد وقوع حادثه تلخی در استان بوشهر بودیم و بازار دیلم بر اثر یک حادثه به صورت کامل آتش گرفت.

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر با بیان اینکه بازاریان در این حادثه تمام سرمایه‌ی خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: فعالان بازارچه ساحلی دیلم اکنون نیازمند کمک و همکاری هستند و همه مسئولان باید به کمک آنها بشتابند.

صداقت اضافه کرد: این قرارگاه آمادگی کامل خود را برای کمک به مستاجرین بازارچه ساحلی دیلم که در این حادثه آسیب دیده‌اند اعلام می‌کند.

صداقت ادامه داد: پس از تهیه اطلاعات کامل از مالکان و مستاجران این بازارچه از سوی نماینده قرارگاه در شهرستان دیلم و تعیین نوع خدمت رسانی اقدام لازم انجام می شود.

امام جمعه دیلم نیز در این نشست خواستار همکاری و همراهی برای رفع مشکلات بازاریان شد و گفت: در این حادثه ۲۲۶ غرفه به طور کامل طعمه حریق شده‌اند که عده‌ای مستأجر و عده‌ای مالک هستند.

حجت‌الاسلام محمود اسدی افزود: با توجه به مشکلات ایجاد شده، باید نسبت تعیین مکان جدیدی برای مستأجران اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز