خبرگزاری کار ایران

در نشست ویدئو کنفرانس مطرح شد؛

حمایت شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور از شرکت عمران شهرجدید هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۳۱۶

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با عنوان اینکه شهرجدید هشتگرد بهترین شهرجدید ما در کشور خواهد بود، اظهار داشت: از شرکت عمران شهرجدید هشتگرد حمایت مطلق و تمام عیار خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از البرز، حبیب الله طاهرخانی در نشست ویدئو کنفرانس که با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره عمران شهرجدیدهشتگرد برگزار شد، اظهار داشت: شهرجدید هشتگرد بهترین شهرجدید ما در کشور خواهد بود که این مهم همت، همدلی و هماهنگی مسئولان را می‌طلبد.

وی اظهار داشت: شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از شرکت عمران شهرجدید هشتگرد حمایت مطلق و تمام عیار خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور ضمن قدردانی از رویکرد تعاملی مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افزود: با تقسیم کار و تعامل با دستگاههای خدمات رسان تمامی مشکلات موجود مرتفع شود.

طاهرخانی از مدیران شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد خواست در کنار اقدامات توسعه‌ای شهر، با توجه به بعد اجتماعی مسائل، جو عمومی را نیز مدیریت کنند.

مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز با بیان اینکه پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر برای پیشبرد سریع کارها در بین اعضای هیئت مدیره تقسیم کار شده‌، اظهار داشت: بر اساس تعهد انجام شده، نازک کاری ۱۹۰۰ واحد باقیمانده تا پایان آبان ماه به اتمام خواهد رسید.

حق لطفی گفت: سه هزار و ۳۱۲ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد نیز آماده سازی و به زودی به مردم واگذار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز