خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

پیاده‌راه مدرس در ۲ فاز اجرا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۲۸۱

شهردار کرمانشاه از اجرای پیاده راه مدرس در شهر کرمانشاه در ۲ فاز اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سعید طلوعی  در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس شهر کرمانشاه از محدوده میدان آزادی تا میدان انقلاب تصویب شد.

وی با بیان اینکه وجود پیاده راه در هر شهری مظهر تمدن، مدنیت و هویت آن شهر است، افزود: پیاده راه شدن خیابان مدرس باعث بالا رفتن داد و ستد مغازه‌های این خیابان تجاری می‌شود و به صورت استثنایی نوع کسب و کار را در این خیابان افزایش می‌دهد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اجرای این طرح در ۲ فاز، تصریح کرد: فاز اول طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس از حد فاصله میدان آزادی تا چهار راه اجاق و فاز دوم از چهار راه اجاق تا میدان انقلاب اجرا می‌شود.

طلوعی ادامه داد: برای نوع احداث پیاده راه در خیابان مدرس سه پیشنهاد در جلسه شورای ترافیک استان مطرح و پیشنهاد احداث خط ویژه در محور وسط خیابان مدرس پذیرفته شد.

وی طول اجرای این طرح را حدود یک هزار و ۸۰۰ متر اعلام کرد و افزود: در اجرای این طرح، ۶ ایستگاه اتوبوس با فاصله حدود ۲۰۰ متر در خط ویژه خیابان مدرس جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح هزینه سنگینی را بر دوش شهرداری می‌گذارد، تصریح کرد: نقش خیابان مدرس تجاری است.

شهردار کرمانشاه بر نهادینه شدن فرهنگ استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: متأسفانه بعضی از افراد برای اجرای این طرح سنگ اندازی هایی انجام می‌دهند و کارهای بزرگ در شهر کرمانشاه به دلیل دیدگاه منفی ابتر مانده است.

طلوعی به اهداف راهبردی برنامه‌ریزی شده و طراحی شده طرح پیاده راه خیابان مدرس اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح موجب بهبود مدیریت ترافیک، بهبود سیمای کالبدی شهری، بهسازی محیط زیست شهری، بهبود وضعیت خرید و خدمات و تقویت زندگی اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز