خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری هرمزگان :

برخورد جدی با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند/ افراد فاقد ماسک در استان از خدمات مراکز بی نصیب خواهند ماند

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۲۴۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه برخورد جدی در انتظار افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند خواهد بود، گفت: با فردی یا افرادی که سعی بر تمرد از قوانین حاکم بر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس دارند برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سعید ناجی در جلسه بررسی چگونگی اجرای دستور العمل‌های نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی (الزامات سلامت محیط و کار)، بیان کرد: طبق مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا استان و تاکیدات استاندار محترم در خصوص تشدید و تقویت نظارت ها بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک که لازم رعایت پروتکل های بهداشتی است، باید برنامه ریزی دقیق در این خصوص انجام گیرد و با جدیت پیگیری شود.

وی افزود: نگرانی های در خصوص برخی از صنوف و واحدهای صنفی، تولیدی، اداری، بانکها و دیگر اماکن عمومی و پر تردد که تجمع در آنها اجتناب ناپذیر است طبق گزارشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد که باید نظارت بر روی این واحدها افزایش یابد.

ناجی با بیان اینکه افراد فاقد ماسک در استان از  خدمات مراکز خدماتی  بی نصیب خواهند شد، تصریح کرد:  در سراسر استان تمام افرادی که در صنوف مختلف حضور دارند و به مردم خدمات ارائه می کنند، باید بتوانند در فضای تحت مدیریت خود پروتکل های بهداشتی را به صورت دقیق  رعایت کنند.

وی تاکید کرد: در تمامی بنگاه های اقتصادی نه تنها رعایت پروکل ها از سوی کارکنان بلکه از سوی مراجع کنندگان نیز باید رعایت شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: کارکنان در ادارات و واحد های تولیدی باید از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که راهی برای مقابله و جلوگیری از شیوع این بیماری حاصل نشده باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد و سهل انگاری در این خصوص می تواند عواقب غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد.                               

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز