خبرگزاری کار ایران

‍ فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف 238 فقره سرقت با اجرای طرح ظفر /دستگیری 386 مجرم و هنجار شکن

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۲۱۴

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح ظفر 6در شهرهای مختلف با محوریت کرمانشاه، گفت: کشف 238 فقره سرقت و دستگیری 386 مجرم و هنجارشکن از مهمترین نتایج اجرای طرح به شمار می رود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با حضور پلیس ها و معاونت های تخصصی و در سطح استان به مدت 72 ساعت اجرا شد. 

وی ادامه داد: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، حدود 113 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 141 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان به همراه 80 نفر از معتادان متجاهر نیز دستگیر شدند. 

سردار جاویدان همچنین از کشف 7 هزار عدد انواع قرص روان گردان و انهدام یک باند عرضه مواد مخدر خبر داد و گفت: 24 مکان عرضه، تهیه و توزیع نیز پلمب شد. 

کشف 236 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به کشف 236 فقره سرقت منزل، مغازه، احشام، خودرو، تلفن همراه و ... توسط کاراگاهان پلیس آگاهی اشاره و اظهار کرد: کشف 21 فقره سرقت خودرو، 48 فقره داخل خودرو و 23 فقره سرقت اماکن از جمله آنها بوده است. 

وی دستگیری 91 سارق را از دیگر اقدامات پلیس آگاهی برشمرد و گفت: همچنین با تلاش کاراگاهان یک قاتل فراری و یک نفر اسید پاش دستگیر شدند. 

کشفیات 24 میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی 

سردار جاویدان به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی نیز اشاره و اظهار کرد: کشف حدود 300 هزار ماسک غیر بهداشتی و کشف انواع اقلام خانگی مانند یخچال، لباسشویی، البسه خارجی و اقلام خوارکی از جمله آنها بوده است. 

این مقام عالیرتبه انتظامی ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی را 24 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در همین راستا 33 نفر که در امر قاچاق اقلام ضرروی و مایحتاج مردم فعالیت داشتند، دستگیر شدند. 

کشف 25 قبضه سلاح شکاری و جنگی توسط پلیس امنیت عمومی 

وی همچنین در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی نیز گفت: کشف 22 قبضه سلاح شکاری و جنگی و دستگیری 39 نفر از اراذل و اوباش از جمله آنها بوده است. 

سردار جاویدان افزود: حدود یک هزار و 700 مورد تذکر در خصوص آلودگی صوتی، بدپوششی، دور دور کردن، مزاحمت و ... انجام 170 مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف و پلمب 25 قلیانسرا، عرضه پوشاک و آرایشگاه خبر داد و گفت: از این تعداد تذکر، 200 مورد منجر به اخذ تعهد و معرفی 58 نفر به مراجع قضائی شد. 

وی وی توقیف 127 دستگاه خودرو و 42 دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد. 

سردار جاویدان در پایان مجموع دستگیری های انجام شده توسط پلیس های شرکت کننده در طرح را 386 مجرم و هنجارشکن عنوان کرد و گفت: این افراد شامل سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و افرادی بودند که علی رغم تذکرات قبلی اقدام و ایجاد مزاحمت برای دیگران کرده و یا پوشش مناسب نداشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز