خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

41 مورد بستری جدید مبتلا به کرونا/ بستری 8036 نفر از آغاز شیوع کرونا تا به حال در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۱۸۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 41 نفر مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 41 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی از ترخیص 36 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: هم استانی ها توجه داشته باشند که با آغاز فصل سرما، با توجه به اینکه اردبیل یکی از مناطق سردسیر کشور است، کنترل این بیماری در کنار بیماری آنفولانزا مشکل خواهد بود و بار کاری مضاعف بر روی کادر درمان وارد خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: توصیه می شود عموم مردم و بالاخص دستگاه های اجرایی نهایت تلاش و همکاری را با دانشگاه و مجموعه درمانی استان در جهت مهار و کنترل این بیماری و کاهش ابتلادات به آن، داشته باشند.

حبیب زاده تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 243 نفر در بیمارستان‌های اردبیل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بستری هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 59 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 نفر به دلیل ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تشریح آمار کلی کرونا در استان از زمان شروع تا حال حاضر عنوان کرد: 8 هزار و 36 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از زمان شیون این بیماری تاکنون بستری شده اند که از این تعداد متاسفانه 667 نفر فوت کرده و 7 هزار و 40 نفر بهبود یافته اند.

حبیب زاده گفت: همچنان مردم رعایت فاصله حداقل یک و نیم متری را با یکدیگر رعایت کنند و حضور در اماکن پر جمعیت خودداری نمایند تا بتوانیم این بیماری را تحت کنترل در آوریم و جلوی افزایش ابتلا به این ویروس را بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز