خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی؛

هیات کشتی با چوخه بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۰۳۱

رئیس هیات کشتی با چوخه سپاه امام رضا(ع) از آغاز به کار این هیات ورزشی به منظور ساماندهی این رشته پرطرفدار و استفاده از ظرفیت‌های بسیج استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی وحدتی در این باره گفت: این مراسم با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفاهی جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، غلامرضا غلامی شهردار منطقه۴مشهد و جمعی از پیشکسوتان و پهلوانان و مسوولان ورزش استان در گود چوخه شهید بابانظر مشهد برگزار و طی آن فعالیتهای رسمی هیات کشتی با چوخه بسیج سپاه امام رضا(ع) استان آغاز شد.

وی با اشاره معرفی اعضای هیئت رئیسه و اهدای احکام کمیته های هیات کشتی با چوخه بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی از میان پیشکسوتان و پهلوانان چوخه کار استان، افزود: بیان کرد: در این مراسم مرتضی ابراهیمی به عنوان نایب رئیس، عیسی علمی به عنوان دبیر هیات و مرتضی نظر نژاد، محمد علیمردانی و صمد رودهی به عنوان اعضای هیات رئیسه معرفی و احکام مسئولیت خود را دریافت کردند.

رئیس هیات کشتی با چوخه سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای شهرداری منطقه ۴ و بسیج استان خراسان رضوی برای ساماندهی این رشته پرطرفدار پهلوانی، افزود: پهلوانان حسن کلانتر، احمدعلیزاده، غلام صفایی، عبدعلی قنبری، محمود یعقوبی به عنوان اعضای کمیته فنی هیات منصوب شدند.

وی ادامه داد: پهلوان حسن نیک بین، محمد بهابسته، برات زمانی، ابراهیم مجیدی، خداداد خوبرو از قهرمانان سالهای دور جودو و چوخه خراسان نیز به عنوان اعضای کمیته پیشکسوتان هیات کشتی با چوخه بسیج سپاه امام رضا(ع) معرفی شدند.

وحدتی با اشاره به انتصاب مرتضی احمدی از فعالان رسانه ای و خبری با سابقه ورزشی شهر مشهد به عنوان مدیر روابط عمومی هیات کشتی با چوخه بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، گفت: علی زمانی، حسن حسن زاده، محمود یعقوبی وکاظم ضمیری به ترتیب به عنوان مسئولان کمیته آموزش، داوران، فنی و فرهنگی و علیرضا ایمان دوست به عنوان مشاور قضایی وحقوقی و سید حسین موسوی به عنوان مشاور رسانه ای هیات منصوب شدند.

وی به حمایت های تربیت بدنی سپاه، شهرداری منطقه ۴ و ... از رشته پهلوانی کشتی با چوخه اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش تمامی اعضای کمیته ها و پشتیبانی های مسئولان بتوانیم ساماندهی مطلوبی را در این ورزش پرطرفدار داشته و شاهد رونق گودهای کشتی با چوخه در شهرهای مختلف استان باشیم.

رئیس هیات کشتی با چوخه سپاه امام رضا(ع) به ظرفیت مطلوب این رشته ورزشی بومی خراسان رضوی در شهرهای و روستاهای استان تصریح کرد: هدفگذاری ما استفاده از پتانسیل بسیج در جهت ساماندهی چوخه و برگزاری مسابقات منظم این رشته در گودهای مختلف شهرستانهای استان است.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی توسط کمیته های مختلف هیات در جهت توسعه مربیگری، داوری و جذب و تربیت علاقه مندان به کشتی باچوخه در استان، اظهار کرد: قطعاً با پتانسیل پهلوانان و استعدادهای فراوانی که دراقصی نقاط استان خراسان رضوی به عنوان مهد چوخه کشور وجود دارد، می توانیم شاهد روزهای خوب و مسابقات با طراوت این رشته در گودهای چوخه استان باشیم.

هیات کشتی با چوخه بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در محل گود چوخه شهید بابانظر مشهد که به تازگی با همت شهرداری منطقه ۴ و توان فنی شرکت همیار سازه توس در بوستانی انتهای خیابان شهید بابانظر۶۱ با معماری و سکوهای مناسب تماشاچی احداث شده است، مستقر است.

در این مراسم قائمی رئیس انجمن کشتی با چوخه کشور، سرهنگ مشمول مدیر تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع)، نوری مدیر تربیت بدنی شهرداری، مهدی شوشتری رئیس انجمن چوخه استان و صمد رودهی رئیس انجمن چوخه شهرستان مشهد نیز شرکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز