خبرگزاری کار ایران

حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۹۰۳

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ عنوان رویدادی است که با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از 20 مهرماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا ، از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته و از طرفی تداوم بحران کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت  فضای مجازی بیشتر کرده است،  برگزاری بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین می تواند اقدامی موثر برای حمایت از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا باشد.

براین اساس بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ با رویکرد حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارتاپی و توسعه آموزش در فضای دیجیتال توسط ۱۶ مدرس مجرب بازاریابی و فروش ایران برگزار می شود.

این رویداد مجازی به همت آکادمی اینفوگرام و مرکز نوآوری ویکست با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب دوره آموزشی 100ساعته اجرا شده و با توجه به بحران  کرونا و مشکلات اقتصادی، ۸۰ میلیون تومان کمک هزینه آموزشی  در این رویداد برای حمایت از استارتاپ ها در نظر گرفته ‌شده‌ است تا علاقه مندان با هزینه کمتری در این بوتکمپ شرکت کنند.

به گفته مهدی محمدی، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دولت برای حمایت از استارتاپ ها در شرایط کرونا طرح های متفاوتی را درنظر گرفته که حمایت از آموزش تخصصی آنلاین در شرایط  کنونی در این بین حائز اهمیت است.

رحمتیان مسئول برگزاری بوتکمپ نیز عنوان کرد: این ظرفیت فراهم شده که رویداد بصورت آنلاین برگزار شود تا استفاده از دوره های آموزشی با کمترین تجهیزات (مانند تلفن همراه هوشمند) برای تمام علاقه مندان از سراسر کشور مهیا شود.

صابر خسروی، مدیر مرکز نوآوری ویکست نیز با اشاره به اختصاص جوایز برای برگزیدگان این رویداد عنوان کرد: با ارزیابی خروجی رویداد، طرح تشویقی برای تقدیر از سه رتبه برتر بوتکمپ در نظر گرفته شده است که بر این اساس برای نفرات اول تا سوم هدایای نقدی اختصاص می یابد.

 مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی ، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت ، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO، تبلیغات آنلاین، مانیتورینگ و تحلیل، امنیت اطلاعات  و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی 100ساعته خواهد بود.

بوتکمپ یک برنامه آموزشی و تمرینی است  که به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی برگزار می شود،  بوتکمپ‌ها معمولا دوره‌های فشرده ای را در کمتر از دوماه ویژه کسب‌وکارها ارائه می کنند. در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره  به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است.

علاقه مندان برای کسب بیشتر می توانند به سایت https://infogramacademy.com مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز