خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد:

آمادگی ایجاد ناحیه جدید صنعتی در شهرستان پاسارگاد/انعقاد 35قراردادسرمایه گذاری درشهرک صنعتی پاسارگاد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۸۹۷

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از فراهم بودن زیرساخت ها در شهرک صنعتی پاسارگاد برای جذب سرمایه گذار خبر دادو گفت:در یک سال گذشته شاهد استقبال گسترده سرمایه گذاران بوده ایم به نحوی که به علت محدودیت اراضی ،واگذاری به صورت مزایده ای برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس،احد فتوحی پس از بازدید از این شهرک صنعتی  در جلسه  رفع موانع تولید که با حضور فرماندار شهرستان  برگزار شد افزود :تمامی اراضی  زون مواد غذایی و بهداشتی به علت استقبال سرمایه گذاران واگذار و در حال تغییر کاربری برخی زون های دیگر هستیم تا جوابگوی سرمایه گذاران باشیم.

وی همچنین با اشاره به تکمیل واگذاری در این شهرک صنعتی در آینده نزدیک خواستار همکاری دستگاه های ذیربط در اجرای طرح توسعه از طریق الحاق اراضی مجاور شد.

فتوحی در ادامه از آمادگی شرکت شهرک های صنعتی فارس برای ایجاد حداقل یک ناحیه جدید صنعتی در این شهرستان تاکید کرد و از فرماندار شهرستان پاسارگاد خواست اراضی مستعد به منظور ایجاد نواحی جدید صنعتی را شناسایی و به این شرکت اعلام کند.

وی در ادامه  با اشاره به  تلاش های انجام شده برای توسعه و تامین زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد اظهار داشت:تاکنون 18طرح عمرانی نظیر زیرسازی و آسفالت،شبکه توزیع آب ،شبکه 20کیلوولت برق داخلی،مخزن 1000مترمکعبی،ساختمان نگهبانی،خط انتقال آب،حفاری و تجهیز چاه آب و جدول گذاری انجام و این شهرک صنعتی از همه امکانات زیرساختی برخوردار و آماده جذب سرمایه‌گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، با بیان اینکه  با بهره برداری از طرح گازرسانی ، ظرفیت تامین  60پوند فشار گازبرای واحد های صنعتی این شهرک صنعتی فراهم شده است گفت: با اجرای طرح احداث ایستگاه TBSدر آینده این ظرفیت به 250پوند افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در احداث ایستگاه تقویت فشار گاز توسط شرکت گاز فارس تصریح کرد:ایستگاه TBSگاز با هدف تامین پایدارگاز اجرا خواهدشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در مورد اجرای طرح تامین آب شهرک صنعتی پاسارگاد گفت: این طرح با اعتبار دو و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا  و ظرفیت پایدار 10لیتر آب بر ثانیه را فراهم کرده است.

فتوحی در ادامه برتسریع در اجرای خط انتقال 20کیلوولت  برق اختصاصی  دومداره این شهرک صنعتی پاسارگاد از پست قادر آباد و لزوم رفع مشکلات اجرایی طرح و رفع معارضین تاکید کرد و گفت:این طرح با پیشرفت 85درصدی در حال اجرااست که با بهره برداری از آن بستر مناسبی برای تامین پایدار برق فراهم می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود:دشهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت 50هکتار از ظرفیت استقرار 160واحد با اشتغال بیش از 800 نفر برخوردار است و تاکنون 35 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که 3واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال برای 40نفر در این مجموعه در مرحله بهره‌برداری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز