خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجازی برنامه‌های هفته جهانی کودک در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۵۵۸

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس ،برنامه های هفته جهانی کودک را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حامد رضوانی در جلسه با رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک بندرعباس، اظهار کرد: باید بدانیم روز کودک فقط یک مراسم نیست، بلکه این مناسبت فرصتی برای ساختن جهانی شایسته برای کودکان است.

وی افزود: در حقوق جهانی کودک، کودکان باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شوند و در دین مبین اسلام هم نیز تاکید فراوانی بر رعایت حقوق کودک و توجه به این قشر شده که این مهم برخواسته از جایگاه نسل نوپا در آینده کشورها و ملل مختلف است.

رضوانی در ادامه تصریح کرد: جشنواره مجازی بوقت کودکی با موضوع من شهرم را دوست دارم چون...، ساخت بادبادک دست ساز، نقاشی کودک،کرونا،سلامت نیز یکی از برنامه های هفته جهانی کودک در شهر می باشد.

وی ادامه داد: علاقمندان برای  ارسال آثار تا 24 مهرماه می‌توانند فیلم و عکس  خود را به آدرسhttp://sazemanfv.com/ ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: اختتامیه سوگواره هیئت های خانگی، اختتامیه جشنواره تابستانه یخ در بهشت،مسابقه نقاشی پوروتوکول ما و ماهی ها در ساحل خواجه عطا، برگزاری کارگاه آموزش مجازی مادر و کودک، بخشی از برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز