خبرگزاری کار ایران

فرماندار کوهسرخ خبر داد:

با هرگونه تجمع در روز اربعین برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۵۵۶

فرماندار کوهسرخ در خراسان رضوی با تاکید بر مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت پیاده‌روی عزاداران به سمت امام زاده سید مرتضی و پذیرایی زائران اربعین گفت: با هر گونه تجمع در روز اربعین برخورد و بساط افراد بی‌اعتنا به کرونا برچیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، رضا رمضانی در این باره  اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا هرگونه پیاده روی و پذیرایی در قالب کاروان اربعین سید الشهدا (ع) به سمت امام زاده سید مرتضی ممنوع است.  

وی اظهار کرد: امسال هیچ‌گونه پیاده روی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی که سالهای قبل مرسوم بود برگزار نمی‌شود. 

فرماندار کوهسرخ گفت: از حرکت کاروانها به سوی امام زاده سید مرتضی در شهرستان کوهسرخ نیز جلوگیری می‌شود و تاکنون گزارشی مبنی به تشکیل کاروان به قصد سفر پیاده روی وزیارت اربعین گزارش نشده است.  

به گفته فرماندار کوهسرخ هر برنامه‌ای که موجب تجمع مردم شود مانند ایستگاه‌های صلواتی که زمینه ابتلای شهروندان به بیماری کرونا را افزایش می‌دهد ممنوع است.

رمضانی گفت: اگر کسانی در پی جمع آوری کمک های مومنانه برای اقشار نیازمند باشند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در چارچوب شیوه نامه‌های ابلاغی مجاز به این کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز