خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش‌و‌پرورش اصلاندوز تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد زمینه خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان ابتدایی

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۴۲۷

رئیس آموزش‌و‌پرورش شهرستان اصلاندوز بر ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی و همچنین فراهم‌سازی زمینه خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان ابتدایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا قدرت مهرآوران در جلسه مدیران مدارس مقطع ابتدایی عادی و عشایری عنوان کرد: مقطع ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است لذا در سند تحول بنیادین دوره ابتدایی به‌عنوان پایه و اساس آموزش به‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و برای رسیدن به اهداف نظام آموزشی، برنامه‌ریزی های مدون در راستای این سند لازم است.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بر ارتقای کیفیت اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی در مقطع ابتدایی به اهمیت آموزش مهارت های زندگی در این مقطع تاکید کرد.

رئیس آموزش‌و‌پرورش شهرستان اصلاندوز افزود: اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی در مدارس ابتدایی باید زمینه بروز خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان مقطع ابتدایی را فراهم سازد.

مهرآوران با اشاره به طرح‌های آموزشی و تربیتی اجرایی در مقطع ابتدایی عنوان کرد: مدیران مدارس ابتدایی با توجه به شیوه نامه و جلسات توجیهی و آموزشی که درخصوص اجرای طرح ها در مدارس ابتدایی گذرانده‌اند، باید جهت اجرای هرچه بهتر و باکیفیت طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی در مدرسه خود تلاش کنند تا شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان از نظر آموزشی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز