خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

افزایش ۳۵۱ درصدی اعتبارات عمرانی البرز/ راه هشتگرد_طالقان تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۳۵۲

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از سال ۹۷ تا ۹۸ به میزان ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده و این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

به گزارش ایلنا، شهبازی در مراسم بهره‌برداری از راه روستایی جوستان_ گراب که همزمان با راه های روستایی ۱۰ استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رییس جمهور و حضور وزیر راه و شهرسازی در طالقان، در روز روستا افتتاح شد، ضمن قدردانی از توجه ویژه وزیر جهادی و پرتلاش راه و شهرسازی، افزود: بر این اساس در ۲ سال اخیر شاهد بهار راهسازی البرز هستیم.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی البرز معبر تردد مسافران ۱۴ استان کشور است از این رو راه های البرز ملی است.

شهبازی گفت: وزیر راه و شهرسازی و مجموعه دولت برای به سرانجام رسیدن پروژه های راه سازی این استان عنایت ویژه ای دارند.

وی افزود: پروژه راه هشتگرد_ طالقان که ۲۲ سال در قالب یک راه روستایی آغاز شده بود، اکنون با پیگیری های جدی در ایستگاه پایانی قرار دارد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز گفت: پروژه هایی همچون ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران_ شمال، قطار برقی کرج_ هشتگرد، دو خطه کردن راه آهن تهران_قزوین، آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان  و اختصاص اعتبار برای منطقه دو آزادراه تهران_شمال و تخصیص اعتبار ملی جهت تکمیل کمربند شمالی کرج از جمله اقداماتی بود که در این دولت انجام شده است.

وی افزود: از سال ۹۷ تا ۹۸ به میزان ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده و این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز