خبرگزاری کار ایران

فرماندار خبر داد:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۱۵ واحد صنعتی و صنفی لاهیجان / معرفی ۸۳ واحد صنفی به تعزیرات

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۳۳۳

فرماندار لاهیجان ازپرداخت ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۱۵ واحد صنعتی و صنفی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان،فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه مهم‌ترین رویکرد این ستاد در شهرستان پرداختن به معیشت مردم و تنظیم بازار مبتنی به بر دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی است گفت:  در موارد بسیاری برای  اتخاذ تصمیمات پایدار مستلزم تصمیم واحد و مشترک اعضای ستاد هستیم.

یونس محمودی با اشاره به برگزاری میز ملی چای که در هفته گذشته و با حضور فرزام صفت ، معاون استاندار و تعدادی از نمایندگان شهرهای چای خیز  در لاهیجان برگزار شد  افزود: این جلسه خروجی جلسات رفع موانع تولید شهرستان بود.

وی همچنین اعلام کرد:  طی روزهای آینده در جلسه ای با حضور معاون اقتصادی استاندار گیلان و ۱۲ نفر از سرمایه‌گذاران شهرستان به بررسی مشکلات این حوزه خواهیم پرداخت.

وی همچنین با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تمام تلاش خود را برای افزایش تولید به کار می برند یادآور شد ۸۳ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به تعداد دادگاه تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

یونس محمودی در ادامه خواستار تشدید بازرسی ها از انبارهای موجود در شهرستان شد و گفت قلیان سراها  نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا باید تعطیل شوند که لازم است اداره اماکن نیروی انتظامی در این موضوع با جدیت عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز