خبرگزاری کار ایران

تقدیر بانک مرکزی از نقش ذوب آهن اصفهان در بازگشت منابع ارزی

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۱۸۹

رئیس کل بانک مرکزی جهموری اسلامی ایران از شرکت ذوب آهن اصفهان برای ایجاد درآمدهای ارزی برای تامین نیازهای وارداتی، حفظ تولید و اشتغال و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات به چرخه رسمی اقتصادی کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  عبدالناصر همتی با اهدای لوح سپاس به مهندس منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، از نقش این شرکت در صادرات غیر نفتی، ایجاد درآمدهای ارزی برای  تامین نیازهای وارداتی، حفظ تولید، اشتغال، استمرار صادرات غیر نفتی و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات به چرخه رسمی اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد.

متن این لوح سپاس بدین شرح است :  

جناب آقای مهندس یزدی زاده

مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان

تولید و صادرات غیرنفتی نقش معناداری در رشد و توسعه اقتصادی کشور ، حفظ ارزش پول ملی و ثبات بازار ارز و بخش های واقعی و مالی اقتصاد دارد. در این خصوص با توجه به وضعیت کلان اقتصادی و غیر اقتصادی کشور از یک سو و وضع شدیدترین و بی سابقه ترین تحریم های بین المللی علیه کشور ایران، به ویژه در بخش های بانکی و نفت، از سوی دیگر، نقش صادرکنندگان غیر نفتی در خط مقدم جنگ اقتصادی بسیار حایز اهمیت است .

از این رو نظر به اینکه در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی، طی سال های اخیر نسبت به صادرات غیر نفتی و ایجاد درآمدهای ارزی جهت تامین نیازهای وارداتی کشور اقدام نموده اید ، بدینوسیله از تلاش های جنابعالی تشکر و قدردانی می شود. امید است همواره در تولید ، ایجاد و حفظ اشتغال ، سرمایه گذاری و صادرات غیر نفتی پیروز و سربلند باشید .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز