خبرگزاری کار ایران

فرماندار ریگان به ایلنا خبرداد:

3 کشته و زخمی درتصادف مرگبار اتوبوس در جاده ریگان/روند کند دوبانده شدن ریگان-نرماشیر

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۶۵

فرماندار ریگان در استان کرمان از تصادف مرگبار در محور این شهرستان به سمت نرماشیر خبرداد.

امین باقری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با اتوبوس در محور ریگان به نرماشیر راننده سمند در دم جان باخت.

وی افزود: با توجه به اینکه اتوبوس فاقد مسافر بود راننده و شاگرد اتوبوس زخمی شدند که به بیمارستان شهرستان ریگان انتقال یافتند.

وی علت تصادف را انحراف به چپ خودروی سمند اعلام کرد و گفت: این محور از محورهای پرتردد استان کرمان است.

فرماندار ریگان با اشاره به روند کند دوبانده شدن محور 45 کیلومتری ریگان به نرماشیر و تصادفات جرحی و فوتی در این محور عنوان کرد: روزانه در این محور به دلیل ترافیک سنگین که 120دستگاه اتوبوس، 5هزار خودروی سواری ویک هزار و 500 وسیله نقلیه سنگین تردد دارند، می‌طلبد اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به دوبانده شدن این محور چاره‌اندیشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات کنونی در این شهرستان جوابگوی دو بانده شدن این محور نیست و اعتبارات استانی و ملی نیاز است.

باقری با بیان اینکه قسمت‌هایی از این محور 45 کیلومتری در شهرستان فهرج و نرماشیر قرار گرفته که در ریگان 5 کیلومتر از این محور دوبانده شده است، افزود: متاسفانه در شهرستان‌های فهرج و نرماشیر هیچ اقدامی در جهت دوبانده شدن این محور پرتردد انجام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز