خبرگزاری کار ایران

تولید آلبوم موسیقی جان وطن تصنیف عارف قزوینی در حوزه هنری قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۴۷

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس آلبوم موسیقی"جان وطن" تصنیف عارف در واحد موسیقی حوزه هنری قزوین تولید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی هوشمند با اعلام این خبر افزود: آلبوم "جان وطن" شامل تصانیف و اشعارعارف قزوینی است که در ۶ قطعه با صدای هنرمندان قزوین، توسط مهدی تیموری آهنگ سازی و تنظیم شده است.

وی اظهار داشت: این قطعات شامل "از خون جوانان وطن" با صدای نادر محمدی، "صنما" با صدای پرویز قربانی، "از کفم رها" به خوانندگی علی سعیدی، "نرگس" با صدای حمید عبداللهی، و "امان" با صدای عزت الله کاکاوند است.

مدیر حوزه هنری قزوین یادآور شد: عوامل نوازندگان این اثر شامل: تار؛ میلاد محمودی، سنتور؛ سپهر حسن خانی،  تنبک؛ پوریا خورشیدی، نوازنده؛ نی و دودوک و سه تار؛ مهدی تیموری، نوازنده عود؛ بابک میرزایی، قانون؛ امیرحسین مختاری، نوازنده تنبک، کاخن و دایره؛ میلاد قریشی است.

این مسئول اضافه کرد: عارف به عنوان شاعر و موسیقیدان از شخصیت‌های موثر و جریان ساز در تاریخ معاصر بوده و تا امروز نیز تصانیفش نفوذ و کارکردهای هنری، فرهنگی و اجتماعی زیادی دارد.

هوشمند افزود: در این مجموعه تلاش شده با رویکردی متفاوت از آثار نوازندگان، خوانندگان و دیگر هنرمندان استان استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز