خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز خبر داد:

ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان رازی اهواز تکمیل است/ افزودن ۴ بیمارستان دیگر به چرخه کرونا در اهواز

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۹۷۹

رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان رازی اهواز تکمیل است و ۴ بیمارستان دیگر نیز به بیماران کرونایی در اهواز اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، دکتر فرهاد ابول نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان رازی اهواز تکمیل هستند؛ دو سوم تخت‌های عادی این بیمارستان نیز اشغال هستند و ظرفیت پذیرش وجود دارد.

ابول‌نژادیان با اشاره به افزایش بیمارستان‌های پذیرای بیماران مبتلا به کرونا در اهواز، افزود: ۳۶ تخت ICU در بیمارستان گلستان اهواز و ۲۰ تخت عادی و ۲۰ تخت ICU در بیمارستان سینای کارون در حال پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند.

وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) آماده پذیرش موارد بستری کرونا است و به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نیز اعلام کرده‌ایم پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را آغاز کند. بیمارستان ابوذر نیز پیش از این، صرفا پذیرش کودکان بیمار مبتلا به کرونا را انجام می‌دهد.

ابول‌نژادیان با اشاره به وضعیت فوت ناشی از کرونا، خاطر نشان کرد: روز گذشته موارد مرگ و میر در خوزستان ۱۰ مورد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند، زیرا تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت این دستورالعمل‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز