خبرگزاری کار ایران

سرپرست علوم پزشکی اردبیل:

پدافند غیرعامل پیشگیری کننده از بحران است

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۹۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: برنامه‌ریزی زیربنایی و فعالیت‌های ساختاری از جمله نکات مهم و کلیدی در موضوع پدافند غیرعامل است و به نوعی پیشگیری کننده از بحران است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، جلسه کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه به ریاست شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه و با حضور اعضای کمیته در سالن ریاست دانشگاه برگزار شد.

شهرام حبیب زاده با اشاره به نقش مهم پدافند غیرعامل در تمامی سازمان‌ها عنوان کرد: با توجه به گستردگی خدمات و فعالیت‌های ارائه شده توسط دانشگاه، نقش این موضوع بسیار مهم است و باید به‌طور جدی پیگیری شود.

وی افزود: انجام طرح تحقیقاتی، استفاده از تجربیات افراد متخصص و همچنین برنامه‌ریزی زیربنایی و فعالیت‌های ساختاری از جمله نکات مهم و کلیدی در موضوع پدافند غیرعامل است و به‌نوعی تسهیل کننده و پیشگیری کننده از بحران است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از معاونت‌ها و واحدهای دانشگاه خواست در این راستا، آسیب پذیری‌ها و تهدیدات متعارف و نامتعارف مناطق تحت پوشش دانشگاه را شناسایی و طرح جامعی را جهت مقابله و کنترل آنها را تهیه کنند.

در این جلسه، دبیر پدافند غیرعامل دانشگاه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز