خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان مرزی اصلاندوز عنوان کرد؛

آمادگی کامل مرزبانان غیور شهرستان مرزی اصلاندوز/مردم از حضور در نوار مرزی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۷۳

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: با تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و مسئولان، امنیت در شهرستان اصلاندوز حاکم است و تمام دستگاه‌های مسئول از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عباس مینایی در جلسه مدیریت بحران شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: امنیت در شهرستان اصلاندوز با تلاش شبانه روزی مسئولان و مرزبانان غیور حاکم است و جوّ آرام در سطح شهرستان بین مردم بوده و مردم مشغول به کار های روز مره خود هستند.

وی افزود:تمام دستگاه‌های مسئول شهرستان برای هرگونه حوادث احتمالی در جریان درگیری بین نیروهای نظامی آذربایجان و ارمنستان از آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع حادثه برخوردار هستند و به تمام امکانات تجهیز شده‌اند.

فرماندار شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه امنیت در تمام نقاط منطقه برقرار است، عنوان کرد: امنیت یک مسئله ساده نیست که بتوان به سادگی به دست آورد لذا با تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مسئولان شهرستانی امنیت دوباره در مرزهای شهرستان اصلاندوز برقرار شد.

مینایی تاکید کرد: اهالی محترم و مرزنشین شهرستان اصلاندوز از حضور در نزدیکی نوار مرزی ارس و تماشای درگیری‌ها اکیدا خودداری کرده و کار مرزبانان را سخت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز