خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

ضرورت نظارت بر توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۰۵

استاندار فارس گفت : همه دستگاه‌های اجرایی باید از فعالیت سامانه نظارت بر توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی حمایت کنند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز باید پیش بینی های لازم را برای شرایط خاص توزیع انجام دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس عنایت الله رحیمی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز  استان با اشاره به تبعات ناشی از قاچاق کالا گفت: باید در چهار چوب قانون رسیدگی و برخورد با متخلفان انجام گیرد و این پدیده صدمات زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌کند. 

 وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی توزیع فرآورده های نفتی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید از فعالیت این سامانه حمایت کنند و  شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز باید پیش بینی های لازم را برای شرایط خاص توزیع انجام دهد. 

 نماینده عالی دولت در استان فارس نظارت بر اجرای  دستور العمل توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی را از جمله نکات مهم دانست و گفت: تامین نیاز مشترکان مجاز الزامی است و ما برای خدمات به مشترکان غیر مجاز الزامی نداریم. 

 رحیمی با اشاره به شروع فصل سرما اظهار داشت:  توزیع فرآورده های نفتی موجبات رضایت مندی  مردم را فراهم آورد. 

وی خاطر نشان کرد : تسریع در تعین تکلیف پرونده های قدیمی  قاچاق و فروش کالاهای تاریخ مصرف دار مکشوفه مورد توجه دست اندرکاران امر باشد و همچنان در برخورد با تخریب و سرقت علائم راهنمایی و رانندگی دقت بیشتری انجام شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز