خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش آمار ابتلایان به کرونا در هشترود /مردم حتما پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۶۸۰

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود در آذربایجان شرقی در گفت و گو با ایلنا عنوان کرد: افزایش دوباره تعداد مبتلایان به کرونا در هشترود در هفته گذشته باعث شده است که زنگ خطر کرونا گوش همه اقشار برسد.

جواد بابایی درگفت و گو با ایلنا عنوان کرد گفت:افزایش دوباره تعداد مبتلایان به کرونا در هشترود در هفته گذشته باعث شده، که زنگ خطر کرونا گوش همه اقشار برسد.

جواد بابایی افزود:تعداد مبتلایان جدید ۵۱ نفر قطعی، البته ۱۹ مورد سی تی اسکن مثبت هم است

بابایی یاد آور شد:تعداد کل مبتلایان ۵۹۱ نفر که با بیماران سی تی اسکن مثبت به ۶۱۰ نفر رسیده است

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود تعداد فوتی هارا ۲۶نفر عنوان وگفت: تعداد فوتی های جدید ۱ نفر، تعداد بستری هاجدید ۳ نفر و وضعیت شهرستان نیز قرمز می باشد.

جواد بابایی متذکر شد: ۸۹ درصد بیماران بهبود یافته، ۶ درصد در حال درمان و متاسفانه ۵ درصد فوتی بوده اند.

بابایی خاطر نشان کرد: کمترین سن فوتی ناشی از کرونا ۴۰ ساله و بیشترین ۹۴ ساله است.

وی همچنین گفت  ۴۳ نفر از پرسنل کادر سلامت تاکنون مبتلا شده اند.و عمده گروه سنی بین ۳۱ تا ۶۰ سال، غالب  مبتلایان از خانم ها و بیشتر از شغل خانه دارها و کارمندان و ۵۶ درصد نیز ساکن شهر هستند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان هشترود در آخر اعلام کرد: ۱۳ مورد از فوتی ها از آقایان و ۱۳ مورد نیز از خانم ها بودند.و  تیرماه اوج تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در هشترود بود این جریان با توجه به اینکه فصل پائیز وزمستان در راه است مردم باید حتما به شیوه نامه های بهداشتی عمل کرده تا شاهد افزایش فوتی ها نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز