خبرگزاری کار ایران

13 هزار دُز واکسن آنفلوآنزا تحویل استان کرمانشاه شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۶۷۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۷۰۰ عدد واکسن آنفلوآنزا برای توزیع تحویل استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: امسال به دو صورت اقدام به توزیع واکسن می‌کنیم؛ درمرحله اول توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی که به صورت رایگان بین کادر بهداشت و درمان استان، زنان باردار، بیماران خاص و مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود و در روش دوم توزیع واکسن، از طریق معاونت غذا و داروی دانشگاه  بین داروخانه‌های استان توزیع می‌کنیم و داروخانه‌ها نیز موظف به ارائه واکسن به افراد بالای ۶۵ سال و بر اساس کارت ملی هستند.

محمود رضا مرادی با تاکید بر اینکه تا پایان هفته جاری یک محموله دیگر واکسن آنفولانزا به استان تحویل می‌شود گفت: هنوز واکسن مرحله دوم آنفلوآنزا به معاونت غذا و دارو تحویل نشده است و قرار است تا پایان هفته جاری این محموله را تحویل بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خاتمه پیش‌بینی کرد امید داریم میزان شیوع آنفلوآنزا در سال جاری کمتر از سال گذشته باشد چرا که در سال گذشته کسی از ماسک استفاده نمی‌کرد، اما امسال استفاده شهروندان از ماسک و پرهیز از دست دادن و روبوسی، احتمال ابتلا به ویروس آنفلوآنزا را کمتر شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز