خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید ورزش و جوانان بیله‌سوار منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۶۶۴

طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان، رضا پاکدل به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان، رضا پاکدل به سمت سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار منصوب شد.

مراسم معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار صبح امروز یکشنبه ۱۳ مهر ۹۹ با حضور معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل فرماندار در محل فرمانداری بیله سوار برگزار شد.

حسن قبادی روز یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار عنوان کرد: شهرستان بیله سوار مغان در طول تاریخ ورزش خود، همیشه در رشته‌های گوناگون مدعی مقام‌های عالی بوده و ورزشکارانی را در خود پرورانده که افتخارات ملی گوناگونی را کسب کرده‌اند.

وی خواستار توجه جدی اداره کل ورزش و جوانان استان به ورزش این شهرستان شد و گفت: شکوفایی و پرورش استعدادهای ورزشی جهت کسب عناوین مختلف مستلزم حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از ورزش شهرستان بیله سوار و سرپرست جدید اداره شهرستان است.

فرماندار بیله سوارمغان با تاکید بر حرکت جمعی برای رشد ورزش این شهرستان اذعان داشت: هیئت‌های ورزشی باید در کنار سرپرست جدید باشند و با تلاش و همکاری همه‌جانبه به ارتقای وضع ورزش که متعلق به خودشان است، کمک کنند.

رضا پاکدل ، سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار نیز در این مراسم عنوان کرد: در سال‌های قبل اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان شهرستان افتاده و سعی بر آن خواهیم داشت تا در جهت اعتلای بیشتر ورزش بیله سوار گام برداریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز