خبرگزاری کار ایران

کناری خبرداد:

کودکان بویراحمدی هم کرونایی شده اند

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۹۷

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ۲/۲ درصد کودکان زیر پنج سال این شهرستان به کروناویروس مبتلا شده اند.

به گزارش ایلنا، شاهرخ کناری در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان اظهار داشت: ۲۲ درصد بیماران کرونایی شهرستان بویراحمد مربوط به روستاها هستند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۲۵۳ نفر  در شهرستان بویراحمد از بیماران مشکوک و قطعی کرونایی تست گرفته شد که ۳۷۸۵ نفر مبتلا به کروناویروس و ۲۹۵۱ بهبود یافته در این شهرستان داشته‌ایم.

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تاکنون ۵۸ فوت ناشی از کرونا در شهرستان بویراحمد داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: ۵۳ درصد از بیماران کرونایی این شهرستان مرد و ۴۷ درصد زن بوده و ۲۲ درصد روستایی و ۷۸ درصد شهر بوده‌اند.

کناری تصریح کرد: در شهرستان بویراحمد بیماران کرونایی زیر ۵ سال ۲.۲ درصد، بیماران ۵ تا ۱۸ سال ۵.۸ درصد، بیماران ۱۸ تا ۵۹ سال ۸۹ درصد، بیماران بالای ۶۰ سال ۱۳ درصد، پرسنل درمانی ۶ درصد و زنان خانه دار ۲۷ درصد و زنان باردار هفت دهم درصد بیماران کرونایی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: پاساژها و ناوگان حمل و نقل درون شهری وضعیت مطلوبی ندارد که باید تلاش شود پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز