خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد؛

تدوین برنامه زمانبندی برای اجرای پروژه ساماندهی رودخانه های رشت

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۷۳

فرماندار رشت با بیان اینکه باید از ظرفیت ورود قرارگاه خاتم برای ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهررود نهایت بهره برده شود، تاکید کرد: برنامه زمانبندی جهت اجرای این پروژه در اسرع وقت تدوین و اجرایی شود.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح اللهی در جلسه ستاد ساماندهی رودخانه های گوهررود و زرجوب، با تاکید بر لزوم فراهم سازی زمینه مناسب  اجرایی کردن طرح پاکسازی این دو رودخانه، اظهار داشت: اقدامات اولیه مناسبی در جهت کاهش ورود فاضلاب به این دو رودخانه انجام شده، همچنین باید از ظرفیت ورود قرارگاه خاتم برای ساماندهی این دو رودخانه نهایت بهره را ببریم.

مقام عالی دولت در مرکز استان، با اشاره به اینکه ساماندهی این دو رودخانه از دیرباز مورد توجه مسئولان امر و از آرزوهای مردم شهرستان رشت بوده است، تصریح کرد: بوی نامطبوع حاصل از فرایندهای شیمیایی داخل آب و منظره بد این دو رودخانه بسیار آزاردهنده است و انتظار می رود عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع‌تر آغاز شود.
 
وی در ادامه افزود: پالایش این رودخانه از پروژه های بزرگ در دست اجراست و به ثمر رساندن کارهای بزرگ نیازمند همت عالی مسئولان و افراد جامعه است.
 
 فتح اللهی با تاکید بر اینکه این رودخانه متعلق به تمامی ساکنان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه ها باید برای پاکسازی این رودخانه همت و در پیشبرد این فرآیند اجرایی زمان بندی شده شرکت کنند.
 
فرماندار شهرستان رشت در خصوص نحوه تامین اعتبار برای این پروژه نیز گفت: با توجه به هزینه های بالای اجرای این پروژه، باید در این خصوص از ظرفیت نمایندگان محترم مجلس و سایر ظرفیت های ملی نیز استفاده شود.
 
وی با تاکید بر لزوم تدوین زمانبندی برای پیگیری اجرای این پروژه، گفت: فرایند جانمایی کارگاه این پروژه باید در اسرع وقت انجام شود.
 
فتح اللهی با بیان اینکه این پروژه در بخش های مختلف از جمله آزادسازی حواشی رودخانه ها، مدیریت فاضلاب های شهری و صنعتی و لایروبی  رودخانه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: به هیچ وجه نباید اجرای هر بخش از این پروژه منوط به اجرای سایر بخش ها باشد، گفت: به هیچ وجه نباید زمان را از دست بدهیم و این پروژه در بخش های کوچکتر باید شروع و در ادامه تکمیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز