خبرگزاری کار ایران

با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران مقرر شد؛

عدم اخراج یا تعدیل نیرو در هتل لاله سرعین

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۳۶۲

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران مقرر شد اخراج یا تعدیل نیرویی در مجموعه‌های گردشگری لاله سرعین و آب درمانی سبلان انجام نشود و معوقات چند ماه کارکنان در آینده نزدیک پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست ویژه بررسی وضعیت کارکنان آب‌درمانی سبلان و هتل لاله سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بر این شده بود تا برخی از کارکنان این مجموعه‌ها با توجه به  مشکلات پیش آمده در پی شیوع کرونا تعدیل نیرو داشته باشند و کارگران پس از آن از حق بیمه‌  بیکاری استفاده کنند که این تصمیم منتفی شد.

وی افزود: با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران مقرر شد به‌رغم این که این دو مجموعه امسال درآمدی نداشته‌اند و به‌احتمال قوی تا پایان سال نیز نخواهند داشت، اخراج یا تعدیل نیرویی در این مجموعه‌ها صورت نگیرد و کارکنان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ که وضعیت بسیار ویژه و خاص خواهد بود تحت  شرایطی توافقی به فعالیت خود ادامه دهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفاهمی مابین شرکت توسعه و کارکنان انجام گرفت تا ساعت کاری آنان کاهش یافته و در دریافتی‌هایشان تغییراتی ایجاد شود؛ هر چند این کارکنان با دریافتی کامل نیز در معیشت خود دچار مشکل بودند اما خوب با توجه به وضعیت پیش آمده چاره‌ای وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با همراهی و همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز مقرر شد روند ارائه تسهیلات کارگاه‌های آسیب‌دیده از سوی کرونا به این شرکت نیز تسهیل شود و شرکت توسعه نیز متعهد شد تا تمامی ۲۵ عضو تعدیل یا اخراج شده مجموعه، مجدداً به کار گرفته شوند و معوقات آنها به سرعت پرداخت شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز