خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد؛

جمع آوری و رفع تجاوز به حریم قانونی راه توسط راهداری نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۲۰۶

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از جمع آوری و رفع ١٢ مورد تجاوز به حریم راه این شهرستان برای حفاظت و صیانت از حریم قانونی راه ها از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

مجید مفیدی فر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از نیشابور با اعلام این خبر و در پی لزوم کنترل و ایمن سازی حاشیه راه‌ها گفت: اکیپ ناظرحفاظت حریم راه این اداره با تمام توان از هرگونه تجاوز به حریم راه مطابق قانون برخورد و تمام مستحدثاتی که موجب خرابی و ایجاد ناامنی برای کاربران راه می شود را توسط حکم دادستانی قلع و قمع خواهد کرد.

وی درباره حفاظت از حریم راه در ۶ ماهه اول سال جاری افزود: پس از صدور اخطاریه های مکرر به متجاوزین حریم راه و بی توجهی آنان در امر ساخت و ساز غیر مجاز، این اداره با گرفتن حکم دادستانی تعداد ١٢ مورد ساخت و ساز غیر مجاز را در حریم راه قلع و قمع کرد که ۶ مورد از این تجاوز به حریم ها در سه ماهه اول سال جاری شناسایی و تخریب شد و اکنون با گذشت سه ماهه دوم سال ۶ مورد دیگر نیز شناسایی و رفع تجاوز شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از حریم راه‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی همه جانبه نهادهای قضایی و انتظامی با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد که این مورد خوشبختانه با هماهنگی های به عمل آمده در این شهرستان تحقق پیدا کرده، امید است که با این تعامل ها بتوانیم همچون گذشته نیز در راستای حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها گام‌های موثر برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز