خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در شورای عالی استان‌ها:

اقشار کم درآمد با فشار بالای اقتصادی روزگار می‌گذرانند

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۹۵۴

نماینده تهران در شورای عالی استان ها گفت: امیدواریم که شوراها همانطور که قانون اساسی به عنوان رکن نظام قلمداد شده اند به جایگاه واقعی خود دست یابند تا مشکلات مردم گره گشایی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قانبیلی ضمن ابراز خشنودی از تغییرات ریاست و هیات رئیسه این شورا از ارائه خدمات موثر به مردم از سوی این نهاد در روزهای اخیر خبر داد و اظهارداشت: حضور و دعوت از رئیس قوه قضائیه در شورای عالی استان ها و صحبت های ارزشمند و ارزنده ایشان، نور امید را در دل شورا زنده و شوراها را به خدمات رسانی هرچه بهتر و جلوگیری از به وجود آمدن تبعیض در میان اقشار مردم مصمم کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خدمت صادقانه به مردم عنوان کرد: امید داریم همانطور که در قانون اساسی از شوراها به عنوان یکی از ارکان نظام یاد شده است، به جایگاه واقعی خود در کشور برسیم و مشکلات مردم به ویژه اقشار کم درآمد را که امروز با فشار بالای اقتصادی روزگار می گذرانند، حل کنیم.

قانبیلی بر همت مضاعف اعضا شورا برای مشکلات مردم تاکید کرد و توضیح داد: دستیابی شورا به جایگاه واقعی خود که قانون گذار مشخص کرده است باعث می شود تا این نهاد هم پا و هم سو با مجلس و دولت به مردم و کشور خدمت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز