خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه تراکتور خبرداد؛

توافق نهایی تراکتور با ۵ بازیکن جدید برای فصل آینده لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۹۰۱

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور از توافق نهایی با ۵ بازیکن جدید برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،با آغاز فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری شروع به جذب بازیکن کردند و از جمله تیم‌های مدعی، پرسپولیس، استقلال و حتی سپاهان نیز عملکرد جالب توجهی در جذب بازیکن داشتند.

اما از سویی تیم فوتبال تراکتور تابدین لحظه عملکرد چندان قابل قبولی در نقل‌وانتقالات تابستانی نداشته و تابدین لحظه حضور محمد قنبری بازیکن سابق خوشه طلایی ساوه در این تیم رسما از سوی رسانه رسمی باشگاه اعلام شده است.

در این شرایط، مالک باشگاه نیز تصمیم گرفت تا در راس مدیریتی باشگاه، دست به تغییراتی بزند و با برکناری میرمعصوم سهرابی، محمد علیپور به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه تبریزی معرفی شد.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور که اصالت آذربایجانی نیز دارد، دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، مدعی شد که این تیم با ۵ بازیکن جدید به توافق رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکنان به زودی به هواداران و رسانه‌ها معرفی می‌شوند.

محمد علیپور از هواداران پرشور تراکتور درخواست کرد که صبور باشند و منتظر اخبار خوش این تیم ( جذب بازیکن جدید ) پرطرفدار باشند.

گفتنی است این تیم در فصلی که گذشت توانست با هدایت ساکت الهامی عنوان چهارمی لیگ برتر و با پیروزی مقابل استقلال تهران، قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز