خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی خبرداد:

افزایش قیمت نان به هر دلیلی ممنوع است/ برخورد و قطع سهمیه آرد نانوایان متخلف

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۷۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: افزایش قیمت نان در استان به هر دلیل ممنوع است.

به گزارش ایلنا، حبیب امین زاده با تاکید بر اینکه افزایش قیمتی برای نان وجود ندارد، افزود: با نانوایانی که اقدام به گران‌فروشی کنند، برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش نیافتن قیمت گندم آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای و همچنین مطلوب بودن نحوه تخصیص آرد و حمل و نقل آن، واحد‌های نانوایی همچنان موظف به رعایت نرخ مصوب شورای آرد و نان آذربایجان شرقی هستند.

امین زاده افزود: با واحد‌های صنفی نانوایی گران فروش و کم فروش برخورد جدی و به هنگام صورت می‌گیرد و در صورت تکرار تخلف، سهمیه آرد آنها قطع می‌شود و همچنین افزایش قیمت نان به دلیل استفاده از افزودنی‌ها نظیر روغن و یا کنجد ممنوع است.

وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر قیمت نان در آذربایجان شرقی ادامه داد: از توان همه نیرو‌های بازرسی اعم از سازمانی، اتحادیه‌ها و بسیج برای نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت واحد‌های نانوایی استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآوری کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، واحد‌های نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول‌های بهداشتی بوده و باید حتی الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.

در روز‌های اخیر خبر‌هایی مبنی بر گران فروشی برخی از نانوایان در تبریز در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.

بیش از ۲ هزار واحد نانوایی یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای در تبریز فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز