خبرگزاری کار ایران

روزبه الیانی خبر داد:

برخورد با ۸ گروه و تور غیر مجاز گردشگری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۳۴

رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: با ۸ گروه و تور غیر مجاز گردشگری در گیلان برخورد شد .

به گزارش ایلنا از رشت،روزبه آلیانی رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: در راستای طرح برخورد با اردوها وگروه‌های کوهنوردی مختلط و با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری پلیس امنیت استان در مدخل ورودی شهرستانهای شفت ، فومن ، ماسال و در محلهای تجمع شهر رشت و خروجی شهر به سمت رودبار، وفومن و محل های تجمع گروههای کوهنوردی از ساعت ۵ بامداد اکیپ های پاوا و پلیس راه به محل های مورد نظر عزیمت کرده که در این راستا از حرکت تعداد ۸ گروه در ۳۰ دستگاه مینی بوس حامل ۳۷۰ زن و ۱۹۰ نفر مرد جلوگیری و از ادامه مسیر آنان ممانعت شد.

 روزبه الیانی در ادامه گفت:  از این میان تعداد ۹ دستگاه مینی بوس حامل ۱۵۰ نفر در پلیس راه سراوان و در شهرستان شفت تعداد ۵ دستگاه به تعداد ۱۰۳ نفر و فومن ۲ دستگاه حامل ۵۱ نفر و ماسال تعداد ۴ دستگاه حامل ۸۶ نفر و مابقی در شهر رشت متوقف و از ادامه مسیر آنان جلوگیری بعمل آمد.

وی ضمن اعلام اینکه در تمامی گروه های توقیف شده متاسفانه شئونات اسلامی و پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا رعایت نشده بودند گفت: از علاقه مندان به سفر و تورهای گیلانگردی خواهشمند است حتما با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی مبادرت به خرید بسته سفر نمایند و در طول سفر جهت حفظ سلامتی خود و سایر مسافرین پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز