خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خبر داد:

متلاشی شدن ۴۴ باند توزیع مواد مخدر در مازندران/ تریاک بیشترین کشفیات استان

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۸۱۳

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی و متلاشی شدن ۴۴ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در مازندران در شش ماه اول سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد مظفری گفت: با اجرای ۱۳۹۱ طرح و عملیات در نیمسال اول بیش از ۳ تن انواع موادمخدر و روان‌گردان در استان کشف شده است که در مقایسه با شش ماهه اول پارسال، ۳۴ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

وی با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال تعداد ۵ هزار و ۴۵۶ مرد و ۱۸۸ زن در ارتباط با جرائم مواد مخدر در مازندران دستگیر شده اند، افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۲۶۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و ۲ هزار و ۱۱۷ نفر از افراد معتاد بوده اند و همچنین ۴۴ باند توزیع متلاشی شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اجرای ۴۰۲ طرح و عملیات در مناطق آلوده و آسیب زای استان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۸ طرح در استان اجرا شده و به منظور کنترل محور‌های مواصلاتی نیز ۴۳۶ طرح عملیاتی شده است.

مظفری بیشترین کشفیات استان را تریاک با بیش از ۱۸۰۰ کیلو اعلام کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در راستای مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر حضوری فعال و مستمر داشته و با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر و روانگردان‌ها به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز